TANDARTSEN2017-05-31T17:01:57+00:00

De Praktijk

Welkom op de pagina van Tandartsenpraktijk Aelbrechtskade.

Een gezond gebit draagt bij aan een goede lichamelijke gezondheid. Om uw gebit gezond te houden en/of om grotere problemen in de toekomst te voorkomen is het belangrijk om regelmatig uw gebit te laten controleren door uw tandarts. Wij adviseren u om twee keer per jaar op controle te komen bij ons. Gedurende deze controle wordt uw gebit door de tandarts gecontroleerd op: gaatjes, de condities van uw tandvlees, de randafsluiting van vullingen, de aanwezigheid van tandsteen en mogelijke aanwezige ontstekingen.
U kunt ons bellen voor een afspraak.

Wij bieden zorg op maat in een vriendelijke, moderne en professionele omgeving. Naast hoogwaardige tandheelkundige controles en behandelingen kunnen onze patiënten bij ons terecht voor alles wat met mondhygiëne te maken heeft.

Onze praktijk is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde.

koninklijke nederlandse maatschappij tot bevordering der tandheelkunde

Behandelingen

Tandartsenpraktijk Sanitas staat voor kwalitatieve, duurzame tandheelkunde en patiënttevredenheid. U kunt bij ons terecht voor al uw algemene tandartsbehandelingen zoals:

  • Periodieke controles
  • Preventieve mondzorg & Gebitsreiniging
  • Vullingen
  • Wortelkanaalbehandelingen
  • Kronen & Bruggen
  • Facings
  • Protheses
  • Gebitsbeschermers

Tarieven & Betalingen

De betaling van de behandelingen die u ondergaat bij onze praktijk loopt via Famed. Famed kan de behandeling meestal direct declareren bij uw zorgverzekering, mits u een aanvullende tandartsverzekering heeft afgesloten.

Als uw limiet is overschreden of geheel niet verzekerd bent voor de tandarts, ontvangt u van Famed een acceptgiro om het resterende bedrag te voldoen. U kunt de rekening uiteraard ook direct betalen na uw behandeling en vervolgens eventueel indienen bij uw zorgverzekering, die u dan uitbetaalt.
De prestatiecodes en tarieven voor tandheelkundige zorg zijn vastgelegd door de overheid via de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

Klachten

Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Desondanks is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met een medewerker van onze praktijk. Wij willen dat dan zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren.

Dit kunt u online doen met dit klachtenformulier of het schriftelijk in te vullen in de praktijk.

Onze klachtenfunctionaris neemt uw klacht dan in behandeling.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onderstaande Klachtencommissie in onze regio.
U kunt zich ook direct tot de klachtencommissie wenden, maar wij hopen dat u eerst contact met ons opneemt.

Associatie Nederlandse Tandartsen
Margriettoren, 9e etage
Haaksbergweg 75
1101 BR Amsterdam Zuidoost
Tel : 020 – 2374 750
kc@ant-tandartsen.nl
www.ant-tandartsen.nl

Links

INSCHRIJVEN
SPOED